Koppel het studentenreisproduct aan je OV-chipkaart.

Stap 3 is het koppelen van jouw OV-chipkaart aan het studentenreisproduct. Om deze stap succesvol te laten verlopen vragen we je om de onderstaande check te doen. Kan je alle onderstaande vragen met ja beantwoorden dan kan je aan de slag met koppelen!

1. Heb je bericht gehad van DUO dat je aanvraag is goedgekeurd?

  • Ja, ik heb mijn studentenreisproduct aangevraagd en bericht gehad van DUO dat mijn aanvraag is goedgekeurd.
  • Nee, ik heb nog geen bericht gehad. Check dan gauw onze veelgestelde vragen!

2. Bezit je een persoonlijke OV-chipkaart met je persoonsgegevens?

3. Heb je een mail ontvangen van studentenreisproduct.nl met het verzoek je kaart te koppelen?

  • Ja, ik heb een mail gehad van studentenreisproduct.nl dat ik mijn kaart kan koppelen.
  • Nee, ik heb nog geen mail ontvangen van studentenreisproduct. Check dan onze gauw onze veelgestelde vragen!

Andere producten op je kaart?

We adviseren we je om op je OV-chipkaart met het studentenreisproduct geen andere reisproducten te plaatsen. Kies je er toch voor om je studentenreisproduct te combineren met een ander reisproduct? Dan komen de extra kosten, die je hebt gemaakt doordat het studentenreisproduct niet werkte in combinatie met een ander reisproduct, niet voor vergoeding in aanmerking

Start met koppelen

Koppelen kan alleen via onze Mijn Omgeving. De Mijn omgeving is beveiligd met DigiD zodat niemand zomaar kan koppelen onder jouw persoonlijke gegevens.

Om hier direct te komen kan je rechtsboven klikken op de knop Mijn omgeving. Om je alvast op weg te helpen hebben we ook een knop onderaan gezet om direct in de Mijn omgeving te komen.

Na het inloggen kan je op de knop koppelen drukken en jouw OV-chipkaart toevoegen! Je kan maar één kaart gekoppeld hebben aan het studentenreisproduct. Heb je een nieuwe OV-chipkaart? Dan kan je deze op dezelfde manier opnieuw koppelen.

 

Succesvol gekoppeld?